"Nad on praktiliselt ühed, jupid kattuvad, hinnad uuena soodsad," iseloomustas Tartu Toiduveod tegevjuht Madis Kern oma masinapargi valikut.
Firma ise pole nüüdse majanduskriisi ajal viie aasta tuuris masinaid - 12,5 m3 kaubaruumiga Citroene, Fiatte ja Peugeot`sid - vahetama tõtanud; tasub pigem remontida. "Küll saab veel remondiga hakkama," ei näinud ta vajadust uusi masinaid hankida.
Tartu Toiduvedudes on Kern valinud sama grupi masinaid juba aastast 1997. Vanematel autodel oli esisild nõrk, uuematel on kiuslik elektroonika, kuid sellegipoolest kaalub nende masinate osade kattuvus, odavus need hädad üles. Ja siis veel nende roostetamine ka...
Võimalike konkurentidena nimetas Kern Mercedes-Benz Vitot, mille häda aga on liiga madal ukseava ja lisaks on see auto ka kallis osta ning pidada, seega ei tasu ära.
"Autode puudust ei tohiks ju nüüd küll olla," pidas Kern jutte kokkutõmbavast automüügist alusetuks. Siiski pidas ta optimaalseimaks - kui üldse masinaparki uuendama minna - soetada ikkagi kuni paariaastaseid liisingus seisma jäänud autosid. "Päris uusi ei julgeks veel osta," tõdes ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"DPD kasutab peamiselt kolme marki veovahendeid: Opel Movano, Citroen Jumper, Mercedes Benz Sprinter," tõi DPD Eesti AS arendusjuht Rainer Rohtla välja firma suuremate tarbeautode eelistuse.
"Kui Opel Comboga salongist välja sõidad, lendavad esimesna eest kilbid, siis hakkab nagisema sisemuse plast," oli Toidukuller OÜ juht Andres Kudelin kriitiline.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.