"DPD kasutab peamiselt kolme marki veovahendeid: Opel Movano, Citroen Jumper, Mercedes Benz Sprinter," tõi DPD Eesti AS arendusjuht Rainer Rohtla välja firma suuremate tarbeautode eelistuse.
Veovahendite valiku aluseks on kullerfirma võtnud veetava kauba iseloomu ja
kaubaruumi mahu. Kaubaruumimaht on kõigil masinatel 11-13 m3.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Teiseks põhjuseks on nende masinate hea vastupidavus töötingimustele, mõistlik hooldusvälp, madalad hooldekulud ja remondi kättesaadavus kõigis Eesti piirkondades," loetles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Nad on praktiliselt ühed, jupid kattuvad, hinnad uuena soodsad," iseloomustas Tartu Toiduveod tegevjuht Madis Kern oma masinapargi valikut.
"Kui Opel Comboga salongist välja sõidad, lendavad esimesna eest kilbid, siis hakkab nagisema sisemuse plast," oli Toidukuller OÜ juht Andres Kudelin kriitiline.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.