• 15.10.09, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DPD: suuremaist kaubikuist parimad Opel, Citroen, MB

"DPD kasutab peamiselt kolme marki veovahendeid: Opel Movano, Citroen Jumper, Mercedes Benz Sprinter," tõi DPD Eesti AS arendusjuht Rainer Rohtla välja firma suuremate tarbeautode eelistuse.
Veovahendite valiku aluseks on kullerfirma võtnud veetava kauba iseloomu ja
kaubaruumi mahu. Kaubaruumimaht on kõigil masinatel 11-13 m3.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Teiseks põhjuseks on nende masinate hea vastupidavus töötingimustele, mõistlik hooldusvälp, madalad hooldekulud ja remondi kättesaadavus kõigis Eesti piirkondades," loetles ta.
 

Seotud lood

Uudised
  • 15.10.09, 12:29
Kern: toiduveoks parimad Fiat, Citroen, Peugeot
"Nad on praktiliselt ühed, jupid kattuvad, hinnad uuena soodsad," iseloomustas Tartu Toiduveod tegevjuht Madis Kern oma masinapargi valikut.
Uudised
  • 15.10.09, 14:31
Toidukuller: väikevedudel VW Caddy üle kõige
"Kui Opel Comboga salongist välja sõidad, lendavad esimesna eest kilbid, siis hakkab nagisema sisemuse plast," oli Toidukuller OÜ juht Andres Kudelin kriitiline.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele