• 15.10.09, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toidukuller: väikevedudel VW Caddy üle kõige

"Kui Opel Comboga salongist välja sõidad, lendavad esimesna eest kilbid, siis hakkab nagisema sisemuse plast," oli Toidukuller OÜ juht Andres Kudelin kriitiline.
Üle kümne aasta väiksemahuliste toiduvedudega tegeleva firma juht pidas 1,5 m3 kaubaruumiga masinate klassis töökindlaimateks Volkswagen Caddysid. "See auto on optimaalseim. Näiteks Peugeot´, Citroeni väikekaubikud on küll ilusad, kuid nende tagumine torsioonvedrustus linna tänavaile ei kõlba ja on läbi juba 2-3 aastaga," seletas ta. Seevastu VW Caddy traditsiooniline tagumine lehtvedrustus talub Kudelini kogemusil Tallinna auklikke tänavaid hästi. "Meil on kasutuses isegi üks 1997. aasta Caddy," lisas ta.
Pealegi on ju selle saksa väikekaubiku sildade osad saadaval eraldi juppidena ja hinnalt ühed odavaimad, konkurentidele Citroenile ja Peugeot´le osta aga kalli raha eest terve uus tagasild. "Volkswageni ja Audi grupp ikka jama ei tee," oli ta resoluutne.
"Väikevedude jaoks on ikka parim Volkswagen Caddy. Kui soovid vedada üks-kaks pakki, ajavad asja ära ka muidu pealtnäha ilusad ja mugavad Citroen Berlingo ja Peugeot Partner. Renault Kangoo on oma kvaliteedi kohta liiga kallis," pani Kudelin paika oma kogemuste põhjal väikekaubikute pingerea.
Pealegi on VW Caddy tema hinnagul teiste kaubikutega võrreldes ka kõige roostekindlam. "Vaid valge värv on neil teistest toonidest viletsam ja roostealtim," nentis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 15.10.09, 12:29
Kern: toiduveoks parimad Fiat, Citroen, Peugeot
"Nad on praktiliselt ühed, jupid kattuvad, hinnad uuena soodsad," iseloomustas Tartu Toiduveod tegevjuht Madis Kern oma masinapargi valikut.
Uudised
  • 15.10.09, 16:30
DPD: suuremaist kaubikuist parimad Opel, Citroen, MB
"DPD kasutab peamiselt kolme marki veovahendeid: Opel Movano, Citroen Jumper, Mercedes Benz Sprinter," tõi DPD Eesti AS arendusjuht Rainer Rohtla välja firma suuremate tarbeautode eelistuse.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele