• 21.08.09, 13:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Unieveem Eesti: nõrga taustaga firmal jätkuvalt raske

Unieveem Eesti ASi tegevjuht Mart Mellesi sõnul ei tohiks teisel poolaastal targalt tegutsejal probleeme olla, nõrga taustaga teenusepakkujal aga on endiselt raske.
Küsimustele vastab Unieveem Eesti ASi tegevjuht Mart Melles.
Suvel ühinesid Unieveem Eesti emaettevõte Hollandis ja Belgia ettevõtete grupp Katoen Natie NV, tuntud logistikakontsernid. Kas ja kuidas mõjutab ühinemine Unieveem Eesti kliente?
Kliendid kindlasti ainult võidavad, kuna  laineb teenuste valik ja geograafia.
Milliseid muutusi toob ühinemine kaasa Unieveem Eestile?
Lisandub meie jaoks täiesti uusi väljavaateid  tegevusaladel logistika valdkonnas, mida siin varem ei ole tehtud, kuid milles grupp globaalselt  on aktiivne ja tugev. Täna on sellest veel vara rääkida, kuna võimalusi on palju ja otsused tehakse lähiajal omanike tasemel.
Unieveem Eesti kasvatas eelmisel aastal käivet (65,1 mln, kasv 18%) ja andis veidi kasumis (2,04 mln kr, langus 12,6%) järele. Jäite tulemustega rahule?
Tulemusega oleme rahul. Turul toimuva dünaamika aasta esimeses pooles ei olnud tavaline ega prognoositav ja seetõttu olid kulud planeeritust suuremad.
Millist tulemust ootate käibes-kasumis jooksvalt aastalt?
Müük tuleb ca 20 % väiksem ja sealt tulenevalt proportsionaalselt ka  kasum.
Kas esimese poolaasta tulemused näitavad, et plaanitu realiseerub?
Jah, praegu paistab nii.

Hetkel kuum

Milliseid märksõnu ja trende esimesest poolaastast välja tooksite?
Varude kardinaalne vähendamine. Toorainehindade stabiliseerumine ja sealt tulenev rahunemine veoturul. Kaubaomanike surve logistikakuludele/teenusepakkujatele on suur.
Millise stsenaariumiga arvestate teisel poolaastal - läheb paremaks või kehvemaks?
Nõrga taustaga teenusepakkujatel saab olema jätkuvalt raske. Ostjad ja tööandjad prevalveerivad. Targalt käituvatel ettevõtetel olulisi probleeme eksistentsiga ei ole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 21.04.25, 12:01
Saadaval on 4,7 miljonit eurot, autovedajaid jätab see aga külmaks
Seitsme kuuga on välja antud alla veerandi kogusummast, mistõttu toetust pikendati taas ja laiendati ka taotlejate ringi
2
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
3
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
4
TOP
  • 02.05.25, 13:58
TOP: kõige enam käivet kaotanud automüüjad 2025 I kvartalis
Lisatud ka käibe kasvu TOP
5
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
6
Uudised
  • 13.05.25, 09:34
Läti taustaga kasutatud autode müüja rajab Eestisse kolm uut müügiesindust

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele