Riik andis heakskiidu Aruvalla-Kose teelõigu ja Mäo möödasõidu ehitamiseks, mis võimaldab suunata ligi 1,36 miljardit krooni Euroopa Ühtekuuluvusfondist teede-ehitusse.
Aruvalla-Kose ja Mäo möödasõiduga seotud tööd algasid 2007. aastal. Ehituse käigus kuni 2012. aasta lõpuni ehitatakse Aruvalla-Kose lõigul neljarealine maantee ja vajalikud koguja- ja kergliiklusteed. Kokku ehitatakse tänasele lisaks kolm silda, seitse viadukti ja ka loomadele tee ületamiseks mõeldud sild ehk ökodukt.
Maanteeameti projekti „E263 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa põhimaantee Aruvalla-Kose teelõigu ja Mäo möödasõidu projekteerimine ja ehitus“ kinnitamine MKMi poolt võimaldab suunata 1,356 miljardit krooni Euroopa Ühtekuuluvusfondist projekti rahastamisse. Tegemist on suurprojektiga, mille maksumus ületab 50 miljonit eurot, ja seega peab taotluse heaks kiitma ka Euroopa Komisjon.
Euroopa Ühtekuuluvus- ja Regionaalarengufond toetab Eesti transpordisektorit perioodil 2007-2013 9,8 miljardi krooni ulatuses. 2009. aasta augustikuu seisuga on siseriikliku toetuse taotluse rahuldamise otsused juba 14 transpordi infrastruktuuri arendamise projektil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.