• 28.07.09, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötajad nõuavad SASilt odavlennufirmat

Estonian Airi omanike hulka kuuluva lennufirma SAS töötajad ei mõista, miks SAS ei ole juba loonud odavlennufirmat.
Töötajate hämmingu põhjuseks surve lennupiletihinnale ning ärireisijate vähenemine.
"Kui me tahame, et SAS püsiks elus, peab odavlennusektorisse investeerima," kommenteeris lennufirma ametiühingu esindaja Nicolas Fischer Taani majanduslehele Börsen. Tema hinnangul lennufirma strateegia Core SAS - Põhjamaade turule ja äriklassireisijale keskendumine - ei ole tugev.
Fischeri hinnangul on lennufirmal majanduskriisist ja seagripist räsitud lennundussektoris kaks võimalust. "SAS võiks näiteks alustada täiesti iseseisva odavlennufirmaga, mis ei konkureeriks emafirma teiste liinidega. Võimalusi on palju, sest lennuhinnad on madalad, palju piloote ja salongitöötajaid on tööta. Kui on mõistlik äriplaan, leiab ikka rahapaigustusets huvitatud investori. Teine võimalus on osta odavalt mõni firma, näiteks Cimber Sterling."

Artikkel jätkub pärast reklaami

SASile kuulub 49% Eesti rahvuslikust lennufirmast Estonian Air.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele