• 03.06.09, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peugeot müük kogub Eestis taas hoogu

Peugeot tegi maikuus uute sõidukite müügis jõulise spurdi haarates tarbe- ja sõiduautode koondarvestuses teise positsiooni.
Peugeot Eesti turundus- ja müügijuhi Rasmus Tali sõnul tehakse tänasel päeval sõidukite ostuotsuseid senisest kaalutletumalt, mistõttu on eriline heameel tõdeda Peugeot’ kerkimist esikolmikusse, teatas firma. „Eestlased on hakanud üha enam väärtustama ökonoomsust, kvaliteeti ja keskkonnasõbralikkust, mille Peugeot on edukalt oma sõidukites ühendanud. Kindlasti pole vähemoluline ka Peugeot’ suurepärane hinna-kvaliteedi suhe,“ lisas Tali.
Uute sõiduautode ja tarbesõidukite müügi koondarvestuses tõusis Peugeot maikuus Toyota järel teisele kohale, saavutades lisaks tarbesõidukite arvestuses 13,6-protsendilise turuosa. Peugeot’ tarbesõidukitest müüdi kõige rohkem Partnereid, kokku 12 autot.
Maikuus osteti 53 Peugeot’ sõiduautot, mis tõstis Prantsuse autotootja 6,1-protsendilise turuosaga sõiduautode arvestuses kolmandale positsioonile. Populaarseimad mudelid olid 207 ja 308, mida osteti vastavalt 14 ja 13 autot. Esimese koha haaras eelmisel kuul Toyota ning teiseks positsioneerus Škoda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 10.09.08, 11:45
Peugeot’ ametlikud edasimüüjad selgunud
Uus Peugeot’ ametlik maaletooja Eestis, K.W. Bruun Estonia OÜ sõlmis eile, 9. septembril Peugeot’ edasimüügi lepingu 5 automüügi ettevõttega üle Eesti.
Uudised
  • 03.06.09, 10:30
Peugeot müük kogub Eestis taas hoogu
Peugeot tegi maikuus uute sõidukite müügis jõulise spurdi haarates tarbe- ja sõiduautode koondarvestuses teise positsiooni.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele