• 18.05.09, 17:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennufirmad teenivad Aafrika konfliktikolletes mõlemalt poolelt

90% lennufirmasid, kes on Aafrikas veavad relvi kriisikolletesse, tegelevad samadesse piirkondadesse humanitaarabi transpordiga, selgus Stockholmi rahvusvahelise rahu uuringute (SIPRI) raportist.
Mässulistele relvi vedavate firmade teenuseid on kasutavad ÜRO agentuurid, EL ja ka NATO, lisaks MTÜd, kes veavad piirkondadesse humanitaar abi, kirjutas eyefortransport.com. Lisaks veavad raporti kohaselt samad ettevõtted meelsasti ka muud konfliktset kaupa nagu kokaiin, teematid ja muud mineraalid. 
Raport soovitab, et ÜRO ja teise rahvusvahelised organisatsioonid sõlmiksid vedajatega lepingud, mis sisaldaksid ka eetika klauslit. EL võiks rakendada ka turvaregulatsioone, et relvavedajate äri kinni panna.
„Organisatsioonide ühine seisukoht sunniks vedajaid valima, kas viia konfliktipiirkondadesse relvi või abi, lennuturva reeglite rakendamine sunniks samuti relvärikaid loobuma,“ ütles raporti üks autor Mark Bromley. Nimelt Aafrika lennufirmadel on palju probleeme turvalisusega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele