• 14.05.09, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tee-ehitus koondub linnade ümber

Inimesed kolivad maale elama, ent tööl käivad endiselt linnades, mistõttu kavatseb maanteeamet edaspidi teelaiendusi ja -remonte tehes pöörata suuremat tähelepanu suurlinnade lähiümbrusele.
Maanteeameti peadirektori asetäitja Koit Tsefelsi sõnul tuleb tähelepanu pöörata neile teedele, kus on rohkem liiklejaid, kirjutas Postimees. «Vene ajal pidi põhimaantee olema kõige parem, oli liiklust või ei. Nüüd vaatame liiklussagedust,» ütles ta.
Eestis mõõdetakse igal aastal liiklustihedust eri teedel ning maanteeameti kodulehel üleval olevad tulemused näitavad, et suuremate linnade lähedastel teedel on liiklust oluliselt enam kui linnadevahelistel magistraalidel, väiksematest teedest rääkimata.
Rohkem autosid tähendab ka suuremat remondivajadust, mistõttu maanteeamet üritab pigem hoida korras tiheda liiklusega linnalähedasi teid kui vähese liiklusega põhimaanteid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Neljarajaliseks ehitamise projektid
Valmis ja hanked käimas:•    E20 Tallinna–Narva maanteel Väo–Maardu lõik Harjumaal. Ehitus 2009–2012, hind 1,4 miljardit krooni•    E67 Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel Pärnu ümbersõit. Ehitus 2009–2012, hind 800 miljonit•    E20 Tallinna–Narva maanteel Valgejõe–Rõmeda lõik Lääne-Virumaal. Ehitus 2009–2012, hind 710 miljonit•    Projekti ettevalmistus käib Tallinna ringteel Väo–Saue lõigul Harjumaal. Ehitus 2011–2013, hind 1,8 miljarditKavas:•    E263 Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee Aruvalla–Kose lõik Harjumaal. Ehitus 2010–2012, hind 1,1 miljarditProjekti ettevalmistus käimas,ehituse rahastamine ebaselge:•    E263 Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee Kose–Mäo lõik Harjumaal ning Järvamaal, eeldatav ehitusaeg 2011–2013, maksumus 2,5 miljardit

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele