Inimesed kolivad maale elama, ent tööl käivad endiselt linnades, mistõttu kavatseb maanteeamet edaspidi teelaiendusi ja -remonte tehes pöörata suuremat tähelepanu suurlinnade lähiümbrusele.
Maanteeameti peadirektori asetäitja Koit Tsefelsi sõnul tuleb tähelepanu pöörata neile teedele, kus on rohkem liiklejaid, kirjutas Postimees. «Vene ajal pidi põhimaantee olema kõige parem, oli liiklust või ei. Nüüd vaatame liiklussagedust,» ütles ta.
Eestis mõõdetakse igal aastal liiklustihedust eri teedel ning maanteeameti kodulehel üleval olevad tulemused näitavad, et suuremate linnade lähedastel teedel on liiklust oluliselt enam kui linnadevahelistel magistraalidel, väiksematest teedest rääkimata.
Rohkem autosid tähendab ka suuremat remondivajadust, mistõttu maanteeamet üritab pigem hoida korras tiheda liiklusega linnalähedasi teid kui vähese liiklusega põhimaanteid.
Neljarajaliseks ehitamise projektid
Valmis ja hanked käimas:• E20 Tallinna–Narva maanteel Väo–Maardu lõik Harjumaal. Ehitus 2009–2012, hind 1,4 miljardit krooni• E67 Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel Pärnu ümbersõit. Ehitus 2009–2012, hind 800 miljonit• E20 Tallinna–Narva maanteel Valgejõe–Rõmeda lõik Lääne-Virumaal. Ehitus 2009–2012, hind 710 miljonit• Projekti ettevalmistus käib Tallinna ringteel Väo–Saue lõigul Harjumaal. Ehitus 2011–2013, hind 1,8 miljarditKavas:• E263 Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee Aruvalla–Kose lõik Harjumaal. Ehitus 2010–2012, hind 1,1 miljarditProjekti ettevalmistus käimas,ehituse rahastamine ebaselge:• E263 Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee Kose–Mäo lõik Harjumaal ning Järvamaal, eeldatav ehitusaeg 2011–2013, maksumus 2,5 miljardit
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.