Eesti ja Soome vahet sõitvatele liinidele oodatakse kiiret aega, kirjutas Kauppalehti. Laevafirmad meenutavad lootusrikkalt, et 1990. aastate lama ajal olid need reisid väga populaarsed.
„Kui värskendust vajatakse, jäetakse nüüd ehk üks lõunamaareis vahele ja võetakse ette lühem teekond,“ loodab Viking Line’i kommunikatsioonijuht Tuomas Nylund.
Reiside populaarsuse kasvu ootavad ka Tallink ja Eckerö Line
Eesti muudab ahvatlevamaks ka see, et siinne hinnatase on juba mõnda aega liikunud soomlastele soodsas suunas. Tallinki Soome suhtekorraldusjuht Leena Lahdenperä usub siiski, et madalad hinnad ei ole enam Eestisse reisimise peapõhjus.
„Paljusid huvitab rohkem see, mida Eesti pakub. Uus kindel magnet on Narva ja Ida-Virumaa üldse, mis on soomlastele seni tundmatud piirkonnad," lisas ta.
Jaanuarist aprillini kasvas Tallinna ja Helsingi vaheline laevaliiklus kokku 4 protsenti. Seda selgitab osaliselt asjaolu, et Tallink ja Viking Line tõid liinile uue suurema laeva, mis võivad sõita ka talvetingimustes.
Tallinna-Helsingi liini konkurents on möödunud suvest alates siiski leebemaks muutunud, sest Nordic Jet Line ja SuperSeaCat loobusid sõitmisest. Alles on Tallink, Viking Line, Eckerö Line ja Linda Line. Reiside hindade järgi võib arvata, et nende vahel käib kõva rebimine, järeldas Kauppalehti.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.