• 13.05.09, 16:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevafirmad loodavad majanduslangusest kasu lõigata

Eesti ja Soome vahet sõitvatele liinidele oodatakse kiiret aega, kirjutas Kauppalehti. Laevafirmad meenutavad lootusrikkalt, et 1990. aastate lama ajal olid need reisid väga populaarsed.
„Kui värskendust vajatakse, jäetakse nüüd ehk üks lõunamaareis vahele ja võetakse ette lühem teekond,“ loodab Viking Line’i kommunikatsioonijuht Tuomas Nylund.
Reiside populaarsuse kasvu ootavad ka Tallink ja Eckerö Line
Eesti muudab ahvatlevamaks ka see, et siinne hinnatase on juba mõnda aega liikunud soomlastele soodsas suunas. Tallinki Soome suhtekorraldusjuht Leena Lahdenperä usub siiski, et madalad hinnad ei ole enam Eestisse reisimise peapõhjus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Paljusid huvitab rohkem see, mida Eesti pakub. Uus kindel magnet on Narva ja Ida-Virumaa üldse, mis on soomlastele seni tundmatud piirkonnad," lisas ta.
Jaanuarist aprillini kasvas Tallinna ja Helsingi vaheline laevaliiklus kokku 4 protsenti. Seda selgitab osaliselt asjaolu, et Tallink ja Viking Line tõid liinile uue suurema laeva, mis võivad sõita ka talvetingimustes.
Tallinna-Helsingi liini konkurents on möödunud suvest alates siiski leebemaks muutunud, sest Nordic Jet Line ja SuperSeaCat loobusid sõitmisest. Alles on Tallink, Viking Line, Eckerö Line ja Linda Line. Reiside hindade järgi võib arvata, et nende vahel käib kõva rebimine, järeldas Kauppalehti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele