Maersk Line tõstab tariife Põhja-Euroopast Aaftrikasse ja Vahemere-regiooni, samuti Aasiast Vahemere-regiooni.
Laevafirma teatel ei ole senised hinnad vastuvõetavad ja jätkusuutlikud ning hinnatõusu on vaja, et pakkuda kvaliteetset teenust.
Euroopasisestel, Põhja-Lõuna suunal (Põhja-Euroopast Põhja-Aafrikasse ja Vahemere Ida- ning Lääne-Regiooni) kerkib TEU (tingühik, võrdub 20jalase konteineriga) vedu 75 euro ehk ca 1200 krooni võrra 15. maist.
Aasia-Euroopa suunal (Aasiast Vahemere-regiooni) kerkib TEU hind 1. juunist 250 dollari ehk umbes 3000 krooni võrra.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konteinervedusid pakkuv laevafirma Hapag-Lloyd teatas, et tõstab 15. juunist vedudel Kaug-Idast Vahemere-läänepiirkonda ja Põhja-Euroopasse 500 dollari (ca 6000 krooni) TEU kohta.
A.P. Moeller-Maersk ja CMA-CGM ühendavad üheks kaks konteineriliini, mis hakkab teenindama Vahemereregiooni ja Põhja-Ameerika vahelist kaubavedu.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.