Maanteeamet investeerib sel aastal teedesse 2,3 miljardit krooni.
Ülevaate suurematest teetöödest andis peadirektori asetäitja Märt Puust. „Varem oleme rääkinud, et teeme oma rahaga teeremonti, täna see teeremont omandab teise tähenduse. Praktiliselt need rahad, mis Eesti riigi poolt teedele pannakse on väga suured. See on sisuliselt väga suur majanduse elavdamise pakett,“ lisas ta.
Eesmärk on võimalikult palju projekte etappideks jagada, et võimalikult paljud ettevõtted saaksid enampakkumistel osaleda, ka väiksemad tegijad. „Üle miljardi krooni suurune projekt on veel Aruvalla-Kose lõik, Tallinna ringtee,“ loetles ta suuremaid. Teised suuprojektid on väiksemateks etappideks jagatud.
Puusti sõnul on kaks suurimat selle aasta projekti Mäo möödasõit, kus tööd juba käivad ja Kukruse-Jõhvi tee, mis saab teispool Tuhamägesid uue trassi. Kolmandana tõi ta välja Valgejõe-Rõmeda projekti. Ühtekuuluvusfondist finantseeritakse ka kolmes etapis Pärnu möödasõidu ehitust. Plaanis on veel Aruvalla-Kose projekteerimine ja ehitus ning Väo-Maardu teelõigu ehitus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.