• 26.03.09, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väinamere parvlaevaliinid lähevad üle kevadgraafikule

Väinamere Liinide teatel hakkavad alates esmaspäevast, 30. märtsist Lääne-Eesti saarte ja mandri vahelistel parvlaevaliinidel kehtima kevadised sõidugraafikud.
Kuivastu-Virtsu liini graafikusse lisandub 32 väljumist talvise sõidugraafikuga võrreldes, vahendas Saarlane.ee. Tavapäraselt hakkavad jälle igapäevaselt toimuma nn öised reisid väljumisega Kuivastust kell 1 ja Virtsust kell 2. Samuti lisandub tööpäevadel varahommikune ring väljumisega kell 6 Kuivastust ja kell 7 Virtsust, mis on eriti sobiv just kaubavedajatele. Reise lisandub ka laupäeva pärastlõunale, kus seni oli hõredam graafik.
Rohuküla-Heltermaa liini kevadgraafikus on 26 väljumist enam kui talvel, igapäevaselt lisandub mõlemast sadamast kaks reisi. Ohtlike veoste reisid hakkavad kevadgraafikus toimuma neli korda nädalas – Rohukülast esmaspäeval ja kolmapäeval, Heltermaalt teisipäeval ja neljapäeval.
Nii Saaremaa ja mandri kui Hiiumaa ja mandri vahelisel liinil kehtib kevadgraafik kuni 31. maini, mil mõlemad liinid lähevad üle suvegraafikule.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Triigi-Sõru liin läheb kevadgraafikule üle 18. mail.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele