• 02.03.09, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Logistikas lähiajal ees tõsised muutused

Eesti Ostu- ja Tarneahelate Juhtimise Ühingu juht Illimar Paul rääkis, et kui eelmine aasta andis logistikavaldkonnas keeruliseks minevast olukorrast vaid märku, siis nüüd on kindel, et lähikuud toovad kaasa tõsiseid muutusi. 
"Ettevõtted räägivad palkade alandamisest 10-15 %, aga võib juhtuda ka nii, et töötajate palk jääb samale tasemele, aga inimesi jääb firmadesse vähem,“ selgitas Paul.
„Neljas kvartal ei näita veel mitte midagi,“ kommenteeris ta statistikaameti poolt välja hõigatud veonduse, logistika ja side valdkonna keskmist palganumbrit 13 737 krooni, mis aasta varasemaga võrreldes jäänud samale tasemele.
Pauli sõnul võib pigem oodata siiski koondamist. Logistikavaldkonnas makstakse häid spetsialiste ka teadlikult üle, kuna inimkapitali osakaal heades tulemustes olulisim.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Töötajad, kes produktiivsusega ei hiilga, koondatakse, aga tõelistelt rahamasinatelt pole võimalik raha ära võtta. Nii et kõrgemapalgalised jäävad alles ja pigem koondatakse madalapalgalised,“ on Paul kindel. Ta lisab, et sektoris võib töö kaotada tuhandeid inimesi.
Loe samal teemal lähemalt homse Äripäeva logistikarubriigist.

Seotud lood

Uudised
  • 25.03.09, 08:52
Töö kaotavad ajutine tööjõud ja madalapalgalised
Eelmise aasta neljanda kvartali palgaandmed olid logistikasektoris vaikus enne tormi. Palk ei langenud. Logistikaettevõtete juhid usuvad, et palgalangus tuleb 10-20% ja töö kaotavad ennekõike madalapalgalised ja ajutine tööjõud.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele