Veeteede ameti peadirektor Andrus Maide määras jäämurdetööde alguseks Soome lahel 23. veebruari 2009.
Alates 1. märtsist 2009. a kehtivad Kunda ja Sillamäe sadamatesse sisenevatele ja sealt väljuvatele jäämurdjate poolt teenindatavatele laevadele järgmised nõuded: jääklass 1C Lloyd's Registri järgi või samaväärne teiste klassifikatsiooniühingute jääklass ning peamasina võimsus vähemalt 1600 kW. Jäämurdja puksiir-pargas koosseise ei teeninda, teatas amet.
Jäämurdja Tarmo on 24-tunnises valmisolekus ja väljub tööpiirkonda jäämurdetööde tellimuse korral.
Seotud lood
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!