• 20.02.09, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome lahel hakati jääd murdma

Veeteede ameti peadirektor Andrus Maide määras jäämurdetööde alguseks Soome lahel 23. veebruari 2009.
Alates 1. märtsist 2009. a kehtivad Kunda ja Sillamäe sadamatesse sisenevatele ja sealt väljuvatele jäämurdjate poolt teenindatavatele laevadele järgmised nõuded: jääklass 1C Lloyd's Registri järgi või samaväärne teiste klassifikatsiooniühingute jääklass ning peamasina võimsus vähemalt 1600 kW. Jäämurdja puksiir-pargas koosseise ei teeninda, teatas amet.
Jäämurdja Tarmo on 24-tunnises valmisolekus ja väljub tööpiirkonda jäämurdetööde tellimuse korral.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele