Veeteede ameti peadirektor Andrus Maide määras jäämurdetööde alguseks Soome lahel 23. veebruari 2009.
Alates 1. märtsist 2009. a kehtivad Kunda ja Sillamäe sadamatesse sisenevatele ja sealt väljuvatele jäämurdjate poolt teenindatavatele laevadele järgmised nõuded: jääklass 1C Lloyd's Registri järgi või samaväärne teiste klassifikatsiooniühingute jääklass ning peamasina võimsus vähemalt 1600 kW. Jäämurdja puksiir-pargas koosseise ei teeninda, teatas amet.
Jäämurdja Tarmo on 24-tunnises valmisolekus ja väljub tööpiirkonda jäämurdetööde tellimuse korral.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.