• 17.02.09, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vallbaum: palku tuleb kärpida 10-15%

Töötajate palgakärpesse seitsme portsendi võrra tuleks suhtuda kaheti, ütles Lääne-Virumaa autotranspordifirma ASi Lajos omanik Einar Vallbaum.
„Praeguses raskes majanduslikus olukorras oleks selline võimalus ettevõtjale hea, kuid töötaja seisukohast vägagi ebameeldiv,“ rääkis Vallbaum Äripäevale. „Sest eks ju ka töötajal on laenud ja liisingud kaelas.“
Vallbaumi andmeil on neil 40 autot ja praegu pole nad autojuhtide ega kontoritöötajate palka vähendanud. „Kardan siiski, et palka tuleb 10-15 protsenti kärpida, sest vedude maht on üha vähenemas,“ ütles Vallbaum ja lisas, et näiteks olmekaupade vedu on vähenenud kuni 80 protsenti ja tsemendi- ning betoonivedu vähemalt kolmandiku võrra. Lajosi suuremad kliendid on AS Kunda Nordic Tsement ja AS Rakvere Lihakombinaat
Vallbaumi kinnitusel on nende firmasse tööletahtjaid palju, kuid nad ei plaani kedagi juurde võtta ega ka kedagi olemasolevatest töötajatest ära ajada. „Kui tuleks uus töötaja palgata, siis kindlasti samal palgatasemel, millel oli lahkunud töötaja,“ lausus Vallbaum.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Justiitsminister Rein Lang on hämmeldunud poliitikute reaktsiooni üle justiitsministeeriumi ettepanekutele selle kohta, kuidas reaalselt realiseerida eelseisev eelarvekärbe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele