Kiisutakso kaubamärgi all tegutseva P&P Ettevõtte OÜ juhatuse liige Paul Elmann nentis, et kasumit taksondusest loota pole.
„Kuidas võtta, see on iga taksofirma enda südametunnistuse asi, mis hinnaga sõita, kuid praegused hinnad ei ole jätkusuutlikud, kannatavad kas taksojuhid, riik maksudega või firma omanikud,“ leidis Elmann, et alla omahinna sõita ei ole mõtet. „Tekivad suured võlad ja pärast järjepeale saada on raske.“
Ka arvas ta, et taksosid on liiga palju ja regulatsioonid segased ning vastukäivad. „Vaba turg ei toimi taksonduses. Isegi suuremates linnades reguleeritakse taksoteenust,“ lisas Elmann.
Näiteks tõi ta, et takso saab sõita igasugustega autodega. „Laki takso ütleb, et nemad sõidavad odavalt, neil on väikesed odavad autod. Aga klient ju kannatab. Soovib sõita kolm inimest lennujaamast suurte kohvritega, nad ei mahu sinna pisikesse Renaulti punni sissegi. 10 aastat tagasi sellist asja ei olnud. Peaks reguleerima autode suurust ja mootori võimust, süsteem on puudulik,“ selgitas Kiisutakso juht.
Kasumi kohta kommenteeris Elmann, et hea kui ost-otsaga kokku tulevad, mingit kasu ei sel ega järgmisel aastal ei looda. „Tuleb rasked ajad üle elada,“ lisas ta.
Ka ei usu ta eriti, et taksofirmasid kriisis vähemaks jääb. „Nimi jääb. Ise-asi on, et firmas sõidab 50 takso asemel vaid 10 autot,“ ütles ta.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.