Lääne teedekeskuse Hiiumaa esinduse juhtivspetsialist Hannes Vaidla sõnul on Hiiumaa ja mandri vahel ligi 6 km lahtist vett, kus isegi jäätükke ei hulbi.
“Hakkame jääseiret tegema alles siis, kui tuleb paar nädalat pidevat külma, sest varem jääle minek oleks lihtsalt raha raiskamine,“ sõnas Vaidla Hiiu Lehele.
Vaidla imestas, et vanajumal hiidlastele niisugust vingerpussi mängib, sest Noarootsi vahel on jää paksus koguni 19 cm ja Vormsi vahel 13 cm. Vastavalt majandus- ja kommunikatsiooniministri määrusele peab kuni 2,7tonnise tegeliku massiga mootorsõiduki tarvis jäätrassi rajamisel olema jää paksus vähemalt 20 cm, üle 3,5tonnise massiga mootorsõiduk nõuab jää paksuseks vähemalt 21 cm ning kuuetonnise massiga sõiduk aga juba 29 cm.
Maanteeamet korraldab jäätrasside rajamist Virtsu-Kuivastu, Rohuküla-Heltermaa, Rohuküla-Sviby, Soela-Sõru, Haapsalu-Noarootsi ja Lao-Kihnu vahel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.