• 06.02.09, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jääteed Hiiumaale niipea ei avata

Lääne teedekeskuse Hiiumaa esinduse juhtivspetsialist Hannes Vaidla sõnul on Hiiumaa ja mandri vahel ligi 6 km lahtist vett, kus isegi jäätükke ei hulbi.
“Hakkame jääseiret tegema alles siis, kui tuleb paar nädalat pidevat külma, sest varem jääle minek oleks lihtsalt raha raiskamine,“ sõnas Vaidla Hiiu Lehele.
Vaidla imestas, et vanajumal hiidlastele niisugust vingerpussi mängib, sest Noarootsi vahel on jää paksus koguni 19 cm ja Vormsi vahel 13 cm. Vastavalt majandus- ja kommunikatsiooniministri määrusele peab kuni 2,7tonnise tegeliku massiga mootorsõiduki tarvis jäätrassi rajamisel olema jää paksus vähemalt 20 cm, üle 3,5tonnise massiga mootorsõiduk nõuab jää paksuseks vähemalt 21 cm ning kuuetonnise massiga sõiduk aga juba 29 cm.
Maanteeamet korraldab jäätrasside rajamist Virtsu-Kuivastu, Rohuküla-Heltermaa, Rohuküla-Sviby, Soela-Sõru, Haapsalu-Noarootsi ja Lao-Kihnu vahel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele