• 02.02.09, 14:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Airi suuromanik SAS eriti raskes olukorras

Möödunud aastane 4 mld Rootsi krooni ehk 5,9 miljardit Eesti krooni suurune kahjum on rekord firma ajaloos, säästa üritatakse kust vähegi võimalik.
Reedel teatati, et firma müüb Spanair maha ühe euro eest Hispaania investorile, kirjutas di.se. Sellega kaotas SAS 712 miljonit Rootsi krooni (miljard Eesti krooni).
Kokku hoitakse ka mujalt: SASi juht Mats Jansson alandas oma palka 600 000 dollarini. Ka pilootidel ja stjuardessidel vähendati palku. See säästab 1,5 mld krooni ehk 2,2 miljardit Eesti krooni,, kuid vaja on veel kulusid kokku tõmmata 2,5 mld krooni ehk 3,6 miljardit Eesti krooni. Kuidas seda teha, pole veel teada.
On spekuleeritud, et SAS võib liituda Lufthansaga või Air France’iga, kuid ettevõtted ise seda otsesõnu kinnitanud pole. „Kui tingimused on õiged, siis võib SAS meile huvi pakkuda,“ möönis Lufthansa juht siiski hiljuti intervjuus Allgemeine Zeitungile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Majanduslangus on SAS-i sundinud maa peale jätma 33 lennukit, sest reisimiseks odavamaid alternatiive otsivad inimesed on SAS-i lennud tühjaks jätnud. Ka peab firma peagi lennukeid vahetama hakkama, sest olemasolevad on vanad. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele