• 16.12.08, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RSA Kindlustus hakkas veoseid kindlustama

Alates eelmisest reedest pakub RSA Kindlustus veosekindlustust, mis on suunatud kaubaomanikele, s.o. eelkõige importijatele, eksportijatele ning kauba ostu-müüki vahendavatele ettevõtjatele.
RSA Kindlustuse sooviks on pakkuda esmaklassilist veosekindlustust,
kus kaubaomanikud ei pea muretsema kindlustuskaitse ulatuse üle, otsima tingimustest peidetud välistusi või kogema, et nende partneritearvates ei vasta ostetud veosekindlustuse leping rahvusvahelisele tavale, teatas firma.
RSA Baltimaade veosekindlustuse riskijuhi Ilmar Vissaku sõnul soovib RSA pakkuda oma klientidele väga heal tasemel kahjukäsitlust,

Artikkel jätkub pärast reklaami

kus klient ei pea sukelduma lõpututesse vaidlustesse kahju põhjuste üle ja ootama lõputult juhtumi lahendamist. „Läbivaks jooneks RSAveosekindlustuse lepingus on, et see kaitseb kindlustusvõtjat kõikide peamiste riskide osas ja välistatud ei ole juhtumid, mis otseselt ei olekindlustusvõtja kontrolli all, nt kui transpordifirma tööline tekitab kahju joobeseisundis,“ avaldas Vissak veosekindlustuse lepingu eeliseid.
Vissak toonitas, et kindlustuskaitse loogika lähtub 2009 aastal kehtima hakkavatest uutest rahvusvaheliselt kehtivatest veosekindlustuse
klauslitest (Institute Cargo Clauses) ja on nii mõneski osas pakutavast standardkaitsest laiem.
Lisaks füüsilisel kujul veosele endale, saab kindlustada ka veose transportimisega seotud kliendi varalised huvid nagu näiteks veose
transportimisega seotud otsene kulu, veose hilinemisest tekkinud kahju, saamatajäänud kasum, kindlustusvõtja vastutusel olevad maksudning veose päästmise või utiliseerimise kulu.
Kindlustatud on ka postiveosed, mis tavapäraselt kaitse alla ei kuulu. Veose hulka loetakse ka pakend ja sildid või markeering, mis pahatihti
erinevate seltside poolt pakutava kindlustuskaitse alla ei kuulu.
Kindlustusvõtjaga ei võrdsustata ekspedeerijat või vedaja töötajaid (v.a juhul kui kindlustusvõtja ise ei ole vedaja või ekspedeerija), st kindlustuslepingu järgi ei saa tagasi lükata nõuet, kui näiteks vedaja töötaja põhjustas kahju alkoholijoobes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kindlustuskaitse kehtib kogu veose transportimise ajal, k.a veose peale-, maha- ja ümberlaadimiste ajal. Veose laadimise kaitse ei olnud
veosekindlustusklauslites piisava  selgusega mõistetav ja osad kindlustusseltsid laadimist automaatselt ei kata.
RSA  Kindlustus soovib vähendada ka administreerimisele kuluvat paberitööd ja aega. Kindlustuspoliis saadetakse pdf failina, ega oodata
tagasi kindlustusvõtja poolt allkirjastatud eksemplari.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele