• 12.12.08, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autovedude ja meretranspordi hinnad kukuvad

Kui raudteel hinnad tõusevad, siis kõigis teistes transpordiliikides järgmise aasta alguses hinnad kukuvad.
Raske on autvedajatel, kirjutas dv.ee. Transpordifirma Jupiter Plusi esindaja Jevgeni Sidorovi sõnul on oodata, et 1. jaanuarist alustavad paljud firmad dumpingu ja hinnalangusega. „Näiteks võib aasta alguses Moskvasse saatmine langeda kuni 1500 euroni ja seda hinda tervitatakse veel rõõmuga,“ tõi ta näite.
Hinnad langevad ka Euroopa suunal. Langus tuleb tema sõnul kõigil turgudel, aga meie oleme praegu naabritega võrreldes hullemas seisus. „Paljud vedajad, kes enne tegutsesid Euroopa-sisestel vedudel, on Eestisse tagasi pöördunud, aga siingi pole  praegu tööd,“ kirjeldas situatsiooni Sidorov.
Rahvusvaheline finantskriis tõi languse ka merevedudesse. Loadmasters Estonia tegevdirektori Roman Dorošenko sõnul võivad kliendid järgmise poole aasta jooksul vedajatelt välja kaubelda tunduvalt soodsamad prahilepingud nii sisse- kui väljavedudele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele