• 11.12.08, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussiuuring põhjustas vastupidiseid arvamusi

Üks ja sama uuring tõestas Reformierakonnale, et munitsipaalbussifirma pole Tartus otstarbekas, opositsiooniparteidele aga, et selle asutamine oleks ainuõige tee.
Tartu ärinõuandla kaasabil valminud analüüsi kohaselt kujuneb munitsipaalfirma liinikilomeetri hinnaks pisut üle 26 krooni, mis praeguse liinikilomeetrite arvu 3,5 miljonit juures tähendaks aastas lisadotatsiooni umbes 15 miljonit krooni, kirjutas Tartu Postimees.
Praegu on GoBusi liinikilomeetri hind 22,6 krooni.
Munitsipaalfirma asutamisel tuleb ühekordselt välja käia veel umbes 23 miljonit krooni, peaasjalikult busside liisingu sissemakseks, seega tuleks esimesel aastal, nagu osutas Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, bussindusele peale maksta 37 miljonit krooni enam kui praegu GoBusile kulub.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Neid ja veel hulka üksikasjalisemaid numbreid aluseks võttes otsustas linnavalitsus teisipäeval mitte toetada sotsiaaldemokraatide algatust munitsipaalbussifirma asutamiseks, täpselt vastupidisele, toetavale seisukohale jõudis põhjaliku arutelu järel volikogu linnamajanduskomisjon .
IRLi fraktsiooni esimees Jüri Kõre oli arvamusel, et see analüüs tõestab linnafirma asutamise õigsust, sest hind 26 krooni kilomeetrist on soodsam kui erafirmad viimastel hangetel küsinud. Pärnus ja Narvas on liinikilomeetri hind juba praegu 27 krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele