• 11.12.08, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussiuuring põhjustas vastupidiseid arvamusi

Üks ja sama uuring tõestas Reformierakonnale, et munitsipaalbussifirma pole Tartus otstarbekas, opositsiooniparteidele aga, et selle asutamine oleks ainuõige tee.
Tartu ärinõuandla kaasabil valminud analüüsi kohaselt kujuneb munitsipaalfirma liinikilomeetri hinnaks pisut üle 26 krooni, mis praeguse liinikilomeetrite arvu 3,5 miljonit juures tähendaks aastas lisadotatsiooni umbes 15 miljonit krooni, kirjutas Tartu Postimees.
Praegu on GoBusi liinikilomeetri hind 22,6 krooni.
Munitsipaalfirma asutamisel tuleb ühekordselt välja käia veel umbes 23 miljonit krooni, peaasjalikult busside liisingu sissemakseks, seega tuleks esimesel aastal, nagu osutas Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, bussindusele peale maksta 37 miljonit krooni enam kui praegu GoBusile kulub.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Neid ja veel hulka üksikasjalisemaid numbreid aluseks võttes otsustas linnavalitsus teisipäeval mitte toetada sotsiaaldemokraatide algatust munitsipaalbussifirma asutamiseks, täpselt vastupidisele, toetavale seisukohale jõudis põhjaliku arutelu järel volikogu linnamajanduskomisjon .
IRLi fraktsiooni esimees Jüri Kõre oli arvamusel, et see analüüs tõestab linnafirma asutamise õigsust, sest hind 26 krooni kilomeetrist on soodsam kui erafirmad viimastel hangetel küsinud. Pärnus ja Narvas on liinikilomeetri hind juba praegu 27 krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele