• 12.08.08, 16:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB: täidame investorite tahet

SEB roll on täita investorite tahet, lähtudes TR Majade võlakirjaemissiooni tingimustest, ütles SEB kommunikatsioonijuht Silver Vohu aripaev.ee-le.
Vohu sõnul sätestavad tagatiste müügi viisi ja tingimused võlakirjaemissiooni tingimused, mis näevad ette tagatiste (Kommest Auto ja Margea Investi aktsiate) müügi enampakkumise teel.
“SEB roll on täita investorite tahet, lähtudes võlakirjaemissiooni tingimustest. Kommest Auto ja Margea Investi aktsiate enampakkumist korraldab advokaadibüroo Sorainen, kelle kodulehel on üleval ka enampakkumiste tingimused,” jäi Vohu napisõnaliseks, jättes vastamata küsimusele, kuidas kavatseb SEB leida Kommest Autole ostjaid ja kas mingil hetkel kavatsetakse muuta ka enampakkumise tingimusi, et ostjaid leida.
Kommest Auto enampakkumine ei õnnestunud ka teisel katsel, nüüd korraldab advokaadibüroo Sorainen juba kolmanda enampakkumise, lisaks läheb enampakkumisele, sel korral esimesele, veel teinegi Rüütmani ettevõte - Margea Invest.
"Olen jätkuvalt arvamusel, et enampakkumise korraldamine panga poolt oli viga, kuna see on vähendanud ning vähendab veel edaspidi AS Kommest Auto aktsiate väärtust. Nüüd on selleks juba ka kahekordne kinnitus enampakkumise ebaõnnestumise näol olemas," ütles Toomas Rüütmann aripaev.ee-le.
Toomas Rüütmann sattus raskustesse pärast seda, kui ostis Soome SOKilt välja Peugeot'de müümisega tegeleva Kommest Auto. Selleks andis ta oma firma TR Majad kaudu välja võlakirjad, mis tuleb lunastada tänavu sügisel. Emissiooni tagatiseks panditi osaühingu Margea Invest ja aktsiaseltsi Kommest Auto aktsiad. Margea Investi peamise vara – Rakvere külje alla kerkima pidanud Põhjakeskuse – müüs mõlema firma omanik Toomas Rüütmann vahepeal aga maha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele