• 19.06.08, 17:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alexela omanik: Foreign investors are getting f***ed

Eestisse sadu miljoneid paigutanud Soome transiidiärimees Ilkka Henrik Kokko väljub Heiti Hääle juhtivast Alexelast ja on äärmiselt tige peaminister Andrus Ansipi peale.
„GT Trading müüb transiidiäri Trafigurale (maailma üks suuremaid transiidifirmasid - toim),“ ütles Alexela Terminali ja Alexela Logisticsi nõukogu liige Ilkka Henrik Kokko, kes väljub sellega Eesti transiidiärist, kaotades sadu Eestisse investeeritud miljoneid.
„Ma räägin väga suurest rahast, mis läks kaduma,“ sõnas Kokko. Mees on eelnevalt vältinud meediaga suhtlust, aga nüüd tundis, et peab oma pahameele valitsuse tegemise kohta välja ütlema.
„Te peaksite oma peaministrilt küsima, miks miljardeid investeerinud välisinvestoritel tõmmatakse nahk üle kõrvade (viisakas vaste väljendile "why foreign investors are getting fucked" - toim),“tõdes Kokko, kes varsti pole enam Alexela suurima aktsionäri GT Logisticsi omanik ega Alexelaga seotud ettevõtete nõukogu liige. Mees lausa palus, et tema pahameel peaministri suhtes välja öeldaks. „Kõik kannatavad, aga mitte keegi ei julge tõtt välja öelda,“ lisas Kokko.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Igatahes pole tal avatud kaartidega rääkides enam midagi kaotada, kuigi veel hiljuti otsustas ta investeerida Paldiskisse ja Sillamäele, mis osutus mehe sõnutsi „katastroofiks.“ „Ma tõmbun välja kõigist Eestiga seotud tegevustest,“ ütles Kokko ja kahetses, et ta ärid Lätist Eestisse viis aastat üle tõi.
„Me oleme kaalunud isegi Eesti valitsuse kohtusse andmist. Ma leiaksin 100-200 ärimeest, kes sellega kaasa tuleksid. Näiteks Hollandis oleks peaminister sellise majandusliku tegevuse eest ammu maha võetud,“ lisas ta pooltõsiselt.
Täpsemalt loe homsest Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele