Moskva linnavalitsus kavatseb tõsta
võimsamate autode aastamaksu, maksutõusu järel kergendab üle 250 hobujõulise
masina omanik kukrut vähemalt 80 korda rohkem kui tavalise Ladaga sõitja.
Eestiski kõne all oleva võimaliku "luksusmaksuga" võrreldes on Venemaa pealinnas juba praegu kehtivad määrad tõsised, tõusu heakskiitmisel linnavolikogu poolt aga uuest aastast veel räigemad.
RIA Novosti andmeil on praegused ja plaanitud maksumäärad järgmised. Kuni 100 hobujõulise mootoriga auto maks on praegu 7 rubla (3 kr) iga hobujõu kohta aastas. See maksumäär jääb samaks.
100-125 hobujõu korral tuleb iga hobujõu eest maksta nii praegu kui edaspidi 20 rubla (8.40 kr) aastas. Kui hobujõud jäävad 125-150 vahele, saab praegu hakkama20 rublaga, kuid edaspidi maksab auto 30 rubla (12.70 kr) iga hobujõu kohta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
150-200 hobujõuline automaksab praegu 30 rubla hobujõu kohta, kuid pärast maksutõusujuba 45 rubla (19 kr).
200-250 hobujõuidu maksab 50 rubla (21.1 kr) aastas ja edaspidi 75 rubla(31.65 kr) iga hobujõu kohta. Üle 250 hobujõulise auto praegune maks on 100 rubla aastas (42.20 kr) ninguus maks150 rubla aastas (63.30 kr) iga hobujõu kohta.
Eelnõu vastuvõtmine tähendaks enamuse kodumaiste ning väiksema klassi Lääne autode moskvalastest omanikele paarisaja kroonise aastamaksu säilimist, võimsaimate autode omanikele aga 2009. aastalvähemalt 16000 kroonist maksu.
Eelmisel aastal ei kiitnud Moskva linnaduuma automaksu tõstmise eelnõud heaks, pidades tõusu liiga suureks.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.