• 20.05.08, 14:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peugeot' omanikel tekivad lühiajalised garantiimured

Eesti Krediidipanga juhatuse liikme Uku Tammaru sõnul tuleb Peugeot' omanikelüle elada ajad, mil senine garantii- ja hooldusfirma Kommest Auto ei suuda neid teenindada.
"Kommest Auto, senine Peugeot edasimüüja, probleemid teevad kindlasti meele mõruks nimetatud automargi omanikel, sest lühiajaliselt on vaja neil üle elada ajad, kus senine garantii ja hoolduse taganud firma ei suuda autoomanikke teenindada," ütles Tammaru.
"Iseenesest sõidavad Peugeot'dEesti teedel edasi sõltumata Kommest Auto käekäigust. Etliisinguandjana tekivad suured probleemid kasutusrendi autodega, meie ette ei näe.Peugeot osakaal pole portfellis märkimisväärne, siduvaid tagasiostu kohustusi Kommest Auto poolt, millest tekiks probleeme, ei ole," rääkis ta.
"Seega suhtume Peugeot autoomanikesse tavapäraselt, reeglina on neil soov autoga edasi sõita ka pärast kasutusrendi perioodi lõppu," lisas Tammaru.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele