Autoettevõtete liidu juht Villem Tori
ütles, et mõistab Saksamaa sisevedudele kehtestatud piiranguid, mis kaitsevad
kohalikke transpordiettevõtteid.
Tori ütles, et rahvusvaheliste kaubavedude piiranguid on üha vähemaks jäänud ning riigid avavad sisevedude turge vastastikku. Näiteks, kui lätlased lasevad eestlased oma territooriumile kaupa vedama, lubavad sama lätlastele ka eestlased.
„Saksamaa on ka väga keerukates tingimustes,“ rääkis Tori. Logistiliselt jääb Saksamaa Euroopa keskkohta ja peaaegu kõik veomarsruudid kulgevad sealt läbi.
„Kui nad siseriikliku veoturu vabaks teeks, muutuks konkurents oma ettevõtetele väga tihedaks,“ selgitas Tori. Ta ei julgenud prognoosida, kas ja millal Saksamaa oma siseveoturu avab.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.