• 30.11.07, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autoaktsiisi muutus võib viia Soome tänavatelt Ferrarid ja Maseratid

Autoaktsiisi muutmine Soomes võib viia tänavatelt sellised luksusautod nagu Ferrari ja Maserati.
Ferraride ja Maseratide maaletooja Catamount Oy juht Timo Turunen kardab, et uus maksuseadus vähendab Soomes registreeritud lukusautode hulka,vahendas postimees.eeKauppalehtit.
Turuneni sõnul tõuseb näiteks Ferrari mõne mudeli müügihind enam kui 100 000 euro (1,56 miljoni krooni) võrra, mis toob kaasa selle, et soomlased hakkavad oma autosid mujal registreerima.
Viimasel ajal on Soomes ostetud aastas 15 Ferrarit ja sama palju Maseratisid. Neid on Soome autoregistrisse jäänud 5-15 autot aastas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Soomes saab tellitud Ferrari kätte ühe kuni 2,5 aastaga. Turuneni väitel on viis inimest kümnete tuhandete eurode suuruse hinnatõusu tõttu juba tühistanud tellimuse.
Soomes muutub järgmisest aastast uutele autodele kehtestatav maks, mistõttu odavnevad sõidukid ostja jaoks tuhandete eurode võrra.
Seni moodustas uue auto või kasutatud importauto eest tasutav maks umbes kolmandiku müügihinnast. Alates 2008. aastast on automaks 10-40 protsenti, sõltudes sellest, kui palju süsinikdioksiidi sõiduk õhku paiskab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele