• 29.10.07, 09:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaidlus aiaehituse üle segab Tartu maantee laiendamist

Maanteeamet ja majandusministeerium tahavad sundvõõrandada Tallinna–Tartu maantee laiendamisele jalgu jääva maatüki, sest ei saa nõustuda maaomaniku nõudega rajada tema kinnistu piirile uus lippaed.
Tallinna–Tartu maantee ääres Vaidasoo külas asuva Genrich Lukkoneni kodukrundi ees käib tee-ehitus, tegelikult pole riigil teelaienduseks vajalikku maad õnnestunud siiani mehe käest välja osta ja tööd käivad eramaal, kirjutas Postimees.
Maanteeamet alustas Tallinna–Tartu maantee ääres Rae vallas Vaidasoo külas elava Genrich Lukkoneniga läbirääkimisi 373ruutmeetrise tüki äralõikamiseks Lukkonenile kuuluvast elamumaa krundist juba kaks aastat tagasi.
Maanteeamet pakkus maa eest hüvitiseks algselt 100 krooni ruutmeetri eest, millega aga Lukkonen ei nõustu, kuna tema sõnul on see turuhinnast tunduvalt madalam ja aeda ka ei ehitata.
Küsimusele, kas maanteeameti maabüroo töötaja Tauno Seepter oli Lukkoneni nõutud aia ehitamise kokku leppinud või mitte, jättis maanteeameti peadirektori abi Tiina Reismann vastamata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele