• 23.05.07, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alfa Romeo kroonijuveel tabati testimiselt

Alfa Romeo viimast juveeli, mida plaanitakse toota vaid piiratud 500 mudelit, näidati esmakordselt ideeautona sügisesel Pariisi Autonäitusel.
Reaalselt teoks saav Alfa Romeo enda disainitud auto on aga tabatud testimisel Saksamaal Nürburgringil.
Kuna Alfa 8C Competizione haarab liidripositsiooni autotootja mudelivalikus, teeb elevust tekitanud kombinatsioon disainist ning nauditavatest sõiduomadustest sellest mudelist selgelt arvestatava rivaali oma kategoorias.
Võrreldes nüüd ideeautot ning pildilolevat prototüüpi, paljastuvad mitmed täiustused, mis muudavad lavaüllataja tänavakõlbulikuks seeriaautoks. Uuteks on palju muu seas nii õhuvõtuavad, kumeramad üldjooned kui ka laiemad A-piilarid.
Jõuallikaks on veelesitlemata 4591 cm3 90o paigutusega V8, mis arendab võimsust kuni 450hj ning 470Nm. Mootori taluvuspiiri on tõstetud üllatavalt kõrge 7500 pöördeni minutis oma suure töömahu kohta.
Kuuekäiguline roolitaguste valitsatega käigukast võimaldab täpset vahetust ning on arendatud kasutamiseks manuaal-tavalises, manuaal-sport-, automaat-tavalises ning jäärežiimis.
8C vedrustus ning pidurid on disainitud ringrajateadusele ning viimase aja tehnoloogiale tuginedes. Uue mudeli 8C Competizione'ga märgib Alfa ka tagasisuundumist USA turule.
picturegallery.a5f18754-3e3f-47a4-8448-2137a4a282c7

Seotud lood

Uudised
  • 21.02.25, 14:25
Laoseis 2025 konverents keskendub kogemuslugudele
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele