• 12.04.07, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink kasvatas reisijate arvu enam kui kaks korda

Tallinki laevad vedasid tänavu märtsis 472 467 reisijat, mida on ligi 122% rohkem kui mullu märtsis, teatas firma börsile.
Veetud kaubaveo ühikute arv tõusis 154,6% ning veetud sõiduautode arv 98,9%.
Enim kasvas reisijate vedu Eesti-Rootsi liinil, 17,5 protsendi võrra, 52 087 inimeseni.
Eesti-Soome suuna kasv oli 5,7 protsenti, 472 467ni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Läti-Rootsi suunal oli märtsis 13 508, Soome-Saksa omal 7992 ja Soome-Rootsi suunal 220 559. Võrdlus eelmise aasta sama ajaga puudub.
Kaubaveo maht langes Eesti-Rootsi suunal 4,4 protsenti, kasvas aga Eesti-Soome suunal 6 protsenti.
Sõiduautode vedu Eesti-Soome suunal kasvas 39, langes aga Eesti-Rootsi suunal 19,5 protsenti.
Suurema mahutavusega M/L Galaxy Tallinn-Helsingi liikluses M/L Romantika asemel. M/L Meloodia oli välja prahitud ning ei opereerinud Tallinn-Helsingi liinil. Madalamaid veomahte kompenseerisid osaliselt M/L Vana Tallinn ja Tallinn-Helsingi liinil ühe edasi-tagasi reisiga päevas opereerivad Superfast laevad.
Suurenenud kaubaveo mahutavus ja nõudlus viisid suurema veetud kaubaveo ühikute arvuni 2007 a. märtsis.Superfast laevade autoteki mahutavuse lisandumine mõjutas positiivselt ka veetud sõiduautode arvu.
Suurema mahutavusega M/L Romantika opereerib Tallinn-Stockholm liinil M/L Regina Baltica asemel.
2007 a. märtsis ei opereerinud M/L Vana Tallinn Paldiski- Kapellskär liinil ning nii reisijate kui kaubaveo mahutavus olid seetõttu madalamad kui 2006. a. märtsis.
Eesti-Rootsi liinide veomahte mõjutab osaliselt ka fakt, et osa Läti ja Leedu klientidest kasutavad Läti-Rootsi liini.
Soome-Saksamaa liinil oli M/L Superfast IX dokis ning ei opereerinud 9 päeva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele