Tallinna ja Harjumaa valdade vaheline bussiühendus
on teinud tänavu meelehärmi mitmele tuhandele inimesele, kes on aasta esimese
kahe kuuga pidanud enam kui 400 ärajäänud reisi tõt-tu asjata bussi väljumist
ootama.
“Me ei räägi enam olukorrast, kui liinilt kaob paar bussi, vaid et päevas jääb ära 20–30 väljumist,” kirjeldas Harku valla majandus- ja kommunikatsiooni-osakonna juhataja Mait Kornet olukorda tema koduvallas, kirjutas Eesti Päevaleht.
Kiili vallavanema Vambo Kaalu hinnangul on ühissõidukitega väga tõsiseid probleeme. “Busse jääb massiliselt ära, vähemalt paarkümmend korda kuus ja just hommikusel tipptunnil,” kurtis ta.
“Ka see leevendaks olukorda, kui praegune vedaja Harjumaa Liinid töötaks tõrgeteta, aga neil on pidevalt probleeme. Küll on neil bussid katki ja puuduvad juhid, siis kurdavad nad dotatsiooni väiksuse üle,” ütles ühistranspordikeskuse juhataja Ago Kokser.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.