Tallinna ja Harjumaa valdade vaheline bussiühendus
on teinud tänavu meelehärmi mitmele tuhandele inimesele, kes on aasta esimese
kahe kuuga pidanud enam kui 400 ärajäänud reisi tõt-tu asjata bussi väljumist
ootama.
“Me ei räägi enam olukorrast, kui liinilt kaob paar bussi, vaid et päevas jääb ära 20–30 väljumist,” kirjeldas Harku valla majandus- ja kommunikatsiooni-osakonna juhataja Mait Kornet olukorda tema koduvallas, kirjutas Eesti Päevaleht.
Kiili vallavanema Vambo Kaalu hinnangul on ühissõidukitega väga tõsiseid probleeme. “Busse jääb massiliselt ära, vähemalt paarkümmend korda kuus ja just hommikusel tipptunnil,” kurtis ta.
“Ka see leevendaks olukorda, kui praegune vedaja Harjumaa Liinid töötaks tõrgeteta, aga neil on pidevalt probleeme. Küll on neil bussid katki ja puuduvad juhid, siis kurdavad nad dotatsiooni väiksuse üle,” ütles ühistranspordikeskuse juhataja Ago Kokser.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.