Hiinlased vallutavad Euroopa turgu. "Autoturul on uute tulijate üleküllus"
Elektriautode turule on korraga jõudnud sedavõrd palju mudeleid, et võimalikel klientidel on tekkinud üleküllastumus, märkis Eesti Autogala korraldaja Raiko Ausmees.
"Väga paljud on korraga ärganud ehk nüüd on küsimus, kes sellest uksest esimesena läbi mahub. Keegi jääb turuosast ikka natuke maha," rääkis Raiko Ausmees. Eksperdi sõnul on turg üleküllastunud, mis tekitab ostjatel peapööritust.
Hiina ehitus- ja masinatööstuse suurkontsern Sany, mida Eestis teatakse enamasti kui erinevate koppade ja laadurite tootjat, teatas, et siseneb Euroopa maanteevedude turule, hakates siin müüma oma täiselektrilist raskeveokit e263 4x2. Esimesed tarned on plaanitud 2026. aasta esimesse kvartalisse.
Maailma autotööstus seisab niigi silmitsi enneolematult keerulise ajaga ja kui seda veel Eestis omalt poolt maksudega võimendada, ei suuda turg seda mitte kuidagi enam alla neelata, tõdes Honda maaletooja Baltimaades ja Soomes, NCG Import Baltics ja NCG Import Finland tegevjuht Tõnu Vahtel.
Hiina elektriautod on üha sagedasem vaatepilt Eesti teedel, kuid nende järelturu väärtuse üle käib tuline arutelu. Ühed näevad päritolus suurt riski, teised usuvad, et see ei mängi üldse rolli. Auto Bassadone tegevjuht Veiko Karu selgitab, millest tegelikult sõltub elektriauto väärtuse püsimine.
Alates augustist 2025 on United Motors AS ametlik MG (Morris Garages) sõiduautode müügi- ja teeninduspartner Eestis. Tegemist on praegu Hiina SAIC Motorile kuuluva automargiga, mis asutati 1924. aastal Suurbritannias Oxfordis.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.