Kui vaadata ühest küljest elektriauto kütusekulu ja teisest küljest ka hooldusele kuluvat raha, siis kokkuvõttes on see odavam kui bensiini- või diiselmootoriga sõiduki omamine, ütles hiidlanna Liina Veerme, kes juhib Põhja-Norra suurimat hüdroenergiatootjat Salten Kraftsamband.
Veerme rääkis, et arusaadavalt muutub külmal ajal elektriauto sõiduulatus, kuid sellega on ta arvestanud. Enda sõiduki puhul tõi ta välja, et suvel saab sõita üle 400 kilomeetri, kuid talveks väheneb see ligikaudu 250 kilomeetrini. "Aga sellega harjub ära," märkis ta.
Elektriauto kogemusest Liina Veermega vestles Meelis Mandel.
Fotol elektriauto laadimispunkt. Foto autor: Liis Treimann.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.