Reidi tee suurema läbilaskevõimega lahendus, mis on ristmikel laiem ja vähendab pudelikaelu, on kõigi huvides, kirjutab Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm.

- Valdo Kalm.
- Foto: Andras Kralla
Tallinn on tõusnud Läänemere piirkonna üheks suurimaks turismi ja kaubatransiidi keskuseks. Kuid kõige hea juures tähendab see täna linnakodanikule ja ka meie külalistele kindlatel kellaaegadel liikluses suuri probleeme. Tallinna Sadam on koostöös laevafirmadega suunanud osa seni kesklinna Vanasadamas sildunud ro-ro-laevu ja kaupa Muugale, kuid endiselt on ka Vanasadam suureks transiitliikluse sõlmpunktiks.
Vanasadama kui Tallinna olulisema väravaga, mida läbib igal aastal üle 10 miljoni inimese ja 1,8 miljoni sõiduki, puudub endiselt tänapäevane ühendus nii kesklinna kui ka äsja laienenud Tallinna ringteega. Nii merereisija, kaubavedaja kui ka linnakodaniku vaates on kindlasti eelistatum suurema läbilaskevõimega lahendus, st spetsialistide poolt pakutud ristmikel laiemat ja pudelikaelu vältivat Reidi teed.
Loomulikult tuleb iga sarnase magistraali või suurema taristuobjekti rajamisel leida optimaalne tasakaal linnalise ja majandusarengu ning elukeskkonna vahel. Olen veendunud, et Reidi tee valmides saavad selle ümbruses mugavalt liigelda nii vankriga lapsevanemad, koeraomanikud oma neljajalgsete sõpradega kui ka harrastussportlased.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.