• 29.09.25, 10:29

Ekspert: automaks on eestlaste valikutele juba mõju avaldanud

Võttes aluseks uute autode müügistatistika, siis joonistuvad juba läbi aastate välja mustrid, mida Eesti inimesed autot ostes ootavad. Europcar Eesti juhi Argo Rebase sõnul eelistab Eesti inimene ruumikat autot, kuid samas vaatab üha tähelepanelikumalt, kui palju see talle tegelikult maksma läheb.
Europcar Eesti juht Argo Rebane.
  • Europcar Eesti juht Argo Rebane.
  • Foto: Europcar Eesti
Eesti automüügi tipus on viimastel kümnendil tooni andnud kaks marki Škoda ja Toyota. “Ka meie autopargis on nende tootjate masinatel oluline koht ja selleks on sarnased põhjused, miks näiteks Octavia või RAV4 rahva seas nii populaarsed on,” sõnas Rebane, lisades, et Europcar Eesti autode seas on kõige rohkem Škoda mudeleid Octavia ja Kodiaqi ning esikolmikusse mahub ka Toyota RAV4.

Seotud lood

Uudised
  • 09.09.25, 11:45
Tarmo Trei: kui automaks kaob, jäävad teed loodetud rahasüstita
Kuigi teede arendamiseks on järgnevateks aastateks eraldatud raha rohkem, on teede seisundi säilitamiseks ette nähtud vahendid ikka vaeslapse osas, kirjutab Taristuehituse Liidu tegevjuht Tarmo Trei.
Arvamused
  • 31.07.25, 13:01
Erkki Ots: Eesti autoturg on tagasi nõukaajas, autoomanikku peetakse kulakuks ja pursuiks
“Olukord Eesti autoturul on päris masendav. Eriti kontekstis, et automaks pidi meid viima rohelisemate autode poole, aga tegelikkuses oleme tagasi nõukaajas, kus eraauto omanikku peetakse kulakuks ja pursuiks,” kirjutab Bassadone Baltic OÜ Baltikumi juht Erkki Ots värskelt ilmunud sõidukimüüjate aastaraportis.
Uudised
  • 28.07.25, 12:42
Mobire Eesti maajuht: riik vajab elektriautode müügi hoogustamiseks läbimõeldud strateegiat
Eesti riigi senised pingutused elektriautode kasutuselevõtu soodustamiseks on olnud hüplikud, ajutised ja ilma suurema strateegilise haardeta. Mobire Eesti maajuht Marek Kurs leiab, et kui soovime, et elektriauto oleks rohkem kui sümbol roheambitsioonist, peame looma reaalseid eeldusi selle igapäevaseks kasutamiseks.
TOP
  • 02.05.25, 13:58
TOP: kõige enam käivet kaotanud automüüjad 2025 I kvartalis
Lisatud ka käibe kasvu TOP
Võrreldes 2024. aasta esimese kvartaliga kaotasid 50 suurema käibega sõidukimüüjat tänu automaksule selle aasta esimeste kuude jooksul keskmiselt ligi 11,3 miljonit eurot müügitulu. Suurim kaotus oli üle 17 miljoni euro, kuid on ka selliseid ettevõtteid, kus käive on aastaga sama palju kasvanud, selgub Infopanga värskest mootorsõidukite müüjate kvartaliraportist.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele