Läänemere suurim elektriline parvlaev on liinile tulekuks valmis
Lloyd’s Registeri järelevalve all ja koostöös laevaehitaja Cemre Shipyardiga on Scandlinesi tellitud Läänemere suurim täiselektriline parvlaev Futura läbinud kõik katsetused ning valmis juba sel sügisel asuma tööle Taanit ja Saksamaad ühendaval liinil.
Futura veovõimekus on võrreldav mistahes teise suure parvlaevaga Läänemerel.
Foto: Cemre Shipyard
Uus elektrilaev on edukalt läbinud teise meresõidukatse Marmara merel, teatas Scandlines. Katsete hulka kuulusid elektrikatkestuse simulatsioonid, samuti täiustatud navigatsioonisüsteemide ja automaatsete turvasüsteemide testid.
Laevandusettevõte Braemar teatas, et Mediterranean Shipping Company (MSC) kavandab „megaprojekti“, mille raames kavatsetakse tellida kuni 120 uut laeva, mille suurused jäävad 1 100 ja 5 000 TEU vahele.
Margus Vanaselja: soodustuskelmuse kaasus on mulle täiesti arusaamatu
Saaremaal Nasval tegutsev laevaehitaja Baltic Workboats suutis 2024. aastal käivet veerandi võrra kasvatada ja usub kasvu jätkumist tänavugi, kuid kevadel algatatud kriminaalasi tekitab tegevjuhis tuska.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.