• 18.06.25, 23:35

Tallinna-Pärnu maantee Haimre–Konuvere teelõik ehitatakse neljarajaliseks

Transpordiamet kuulutas välja riigihanke, mille eesmärk on ehitada riigitee Tallinna–Pärnu–Ikla km 70,2–78,8 Haimre–Konuvere teelõik 2+2 sõidurajaga maanteeks. Tööde eeldatav maksumus on 43,5 miljonit eurot ilma käibemaksuta.
Konuvere liiklussõlm.
  • Konuvere liiklussõlm.
  • Foto: Transpordiamet
Tee nelja sõidurajaga maanteeks ehitamise eesmärk on suurendada liiklusohutust, maantee läbilaskvust, parandada sõidumugavust ja aidata panustada julgeoleku tagamisse, kohandades taristut militaartranspordi vajadustega.

Seotud lood

Uudised
  • 17.06.25, 10:45
Firma pani kuupäevaga mööda ja jäi 36miljonisest hankest ilma
Selle suve ühe suurema tee-ehituse algus Tallinna–Pärnu maanteel nihkub ilmselt edasi, sest vaidlus hinnalise hanke pärast alles võtab hoogu üles.
Uudised
  • 16.06.25, 09:48
TTJA väljastas Rail Balticu Kurtna ja Luige peatuskohtadele ehitusload
Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) teavitab, et on väljastanud Rail Balticu Kurtna ja Luige peatuskohtadele ehitusload. Ehitusloa menetlus viidi esmakordselt läbi kasutades BIM-mudelit, mis võimaldas kõigil osalejatel saada parema visuaalse ülevaate kavandatavatest ehitistest.
Uudised
  • 13.06.25, 15:32
Tallinn parandab Laagna tee sildade ligipääsetavust, tulekul on remonditööd
Tallinna linn on alustanud ettevalmistusi Laagna tee sildade ligipääsetavuse parandamiseks. Plaanis on rajada mitmele sillale uued pandused ehk kaldteed, mis võimaldavad mugavat ja ohutut liikumist Laagna tee bussipeatustesse ka neil, kes ei saa kasutada treppe.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
30. mai ennelõunal suunatakse liiklus Tallinna–Pärnu–Ikla maantee kilomeetritel 122,6–125,2 Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul püsivalt uuele trassile. Lõigul jääb kehtima kiiruspiirang 50 km/h.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele