SmartPosti Baltikumi turunduse ja kliendikogemuse juhina töötanud Annika Parm alustas 7. aprillist tööd Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsiooni osakonna juhina.
Uue juhi eesmärk on viia Tele2 turundus veelgi kõrgemale tasemele ning siduda loovad ideed ja andmepõhine lähenemine viisil, mis pakub klientidele üha paremat kogemust.
Möödunud nädalal kaubamärgi muutusest teavitanud SmartPosti avas Rae vallas ettevõtte Baltikumi suurima sorteerimiskeskuse. Investeeringu kogumaksumus on umbes 14 miljonit eurot. Hoone ehitust teostas NOBE.
Infopanga sel nädalal ilmunud Logistika kvartaliraport tõi muuhulgas välja erinevate valdkondade parimad palgamaksjad aastal 2024. Logistikauudised toob need järjepanu ka oma lugejateni, alustades sedapuhku kullerteenuseid pakkuvatest firmadest, kus käärid TOPi esimese ja viimase vahel kõige suuremad.
Smartpost Itella on nüüd SmartPosti – Baltikumi logistikasektori suunanäitaja. Uus kaubamärk on võetud kasutusele eesmärgiga läheneda veelgi oma emaettevõttele ehk Soome Postile, lisades praegusele nimele „I“. Ühtlasi lõppeb sellega Itella nime kasutamine.
“Viimase nelja aastaga on pea kolmekordistunud e-kaupmeeste arv, kes saadavad oma pakke Eestist väljapoole. See näitab, et kui kohalikul turul on keerulisemad ajad, siis konkurentsis püsimiseks ja äri jätkusuutlikkuse tagamiseks otsivad ettevõtted võimalusi laieneda välisturgudele,” tõdes DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.