• 17.09.24, 11:03

AS Terminal: ootamatu bensiini aktsiisitõusu plaan tuleb tühistada

Rahandusministeerium saatis turuosalistele kooskõlastamisele bensiiniaktsiisi tõstmise eelnõu ning andis kooskõlastamiseks aega vaid kolm tööpäeva ehk kuni 18. septembrini. Antud plaan tuleb täielikult tühistada, kuna selle koosmõju eesoleva CO2-maksu rakendumise ja biokohustuse neljakordistumisega ei ole palga ostujõu vähenemisele analüüsitud, märkis kütusemüüja AS Terminal oma pöördumises.
AS Terminal juhatuse liige Alan Vaht.
  • AS Terminal juhatuse liige Alan Vaht.
  • Foto: Raul Mee
“Eelnõu kohaselt tõstetakse bensiiniaktsiisi järgmise nelja aasta jooksul kokku 12,1 sendi võrra liitrist ehk 21,5% võrra. Käibemaksuga koos on aktsiisitõusu mõju 14,8 senti liitrist,” tõdes AS-I Terminal juhatuse liige Alan Vaht.

Seotud lood

Uudised
  • 13.09.24, 13:50
Kütuseturu aastakonverents läbib uuenduskuuri
Enam kui 10 aastat toimunud traditsiooniline „Kütuseturu aastakonverents“ teeb läbi uuenduskuuri: ürituse nimeks saab „Transpordikütuste aastakonverents“, mille fookus on roheleppega kaasneval kütuse-, transpordi- ja logistikasektoris.
Saated
  • 13.09.24, 10:30
Automaks on kehtinud juba vähemalt viis aastat
Nii kõlavad KPMG maksuvaldkonna juhi Joel Zernaski sõnad vastuseks küsimusele, kas automaks on tulnud selleks, et jääda.
Uudised
  • 06.09.24, 07:45
ELEA: tööjõumaks oleks logistikasektorile ränk löök
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) liikmed märgivad oma pöördumises valitsusele, et ei poolda palgafondi maksu, ega ettevõtete tulumaksu, kuna tööjõumahuka sektorina avaldaks esimene logistikaettevõtetele ebaproportsionaalselt suurt mõju ning ettevõtete tulumaksuga kirjutataks ümber kogu senine Eesti maksupoliitika.
Uudised
  • 04.09.24, 10:04
Autoettevõtete Liit: ühistranspordi dotatsiooni kärpimisel tuleb hakata liine sulgema
Autoettevõtete Liit saatis täna peaministrile, rahandus-, regionaal- ja taristuministrile ning Riigikogu fraktsioonidele pöördumise, milles juhib tähelepanu, et ühistranspordi dotatsiooni võimalik kärpimine on vastuolus riigi plaaniga vähendada regionaalset ebavõrdsust, autostumist ning sellest tekkivaid keskkonnakahjusid, puudutades kõige valusamini ääremaade inimesi, kelle liikumisvõimalused on niigi kasinad.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele