• 13.09.24, 10:30

Automaks on kehtinud juba vähemalt viis aastat

Nii kõlavad KPMG maksuvaldkonna juhi Joel Zernaski sõnad vastuseks küsimusele, kas automaks on tulnud selleks, et jääda.
Vasakult: Joel Zernask ja Einar Rosin
  • Vasakult: Joel Zernask ja Einar Rosin
  • Foto: Andres Laanem
Saates “Teabevara tund” kuuled, kuidas see võimalik on olnud ja mida praktilist maksunõustajad seoses registreerimismaksu ja mootorsõidukimaksuga soovitavad teha ja mida tähele panna. Hinnangu saab ka veel käimas olev maksudebatt.

Seotud lood

Arvamused
  • 09.09.24, 12:52
Automüüja: septembris hakkab automaks mõju avaldama
Kui automaksuga kogutav raha liigutab paigast senised hoiakud, võib selle hind osutuda ühiskonnale vastuvõetavaks, kuid müüki hakkavad mõjutama ka teised tegurid, kirjutab ASi Veho tegevjuht ja juhatuse liige Keijo Kaasik.
Uudised
  • 06.09.24, 10:14
Elke Tallinna juht: tellimuste arv kasvab
Kuigi ka augustis langesid sõiduautode ja tarbesõidukite müügimahud aastatagusega võrreldes, on viimasel kuul suurenenud uute sõidukite tellimuste arv. Selle põhjal ennustab Elke Tallinna tegevjuht Raido Rosenfeld kiiret kasvu automüügis aasta teises pooles.
Uudised
  • 18.06.24, 10:41
Automaksu saabumine käivitas autode müügi kasvutrendi hoolimata majanduslangusest
Baltimaade üks suurimaid autode müügi- ning teenindusettevõtteid Amserv Grupi AS müüs mullu kokku 7400 autot ehk 4,8% enam võrreldes 2022. aastaga, seda vaatamata majanduslangusele ja maksumuudatustele nii koduses ärikeskkonnas kui ka välisturgudel.
Uudised
  • 10.05.24, 12:03
Automaks: registreerimistasu laieneb, määrad vähenevad
Rahandusminister Mart Võrklaeva sõnul on mootorsõidukimaksu eelnõus tulemas kaks põhimõttelist muudatust: registreerimistasu tuleb tasuda üks kord ka Eesti liiklusregistris juba olevate sõidukite müügil ning juriidiliste isikute sõiduautode ja kaubikute maks hakkab samuti sõiduki vanusega vähenema.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele