Südameapteek avas ravimite ja tervisekaupade ühe tunni kullerteenuse
Südameapteek avas alates septembrist koostöös Viking Security’ga Eestis ainulaadse ravimite ja tervisekaupade kiirkulleri teenuse, mis aitab Tallinna piires ühe ja Harjumaal kahe tunniga ravimeid ja tervisetooteid otse koju tellida.
Koos turvaettevõttega Viking Security töötati välja kiirkullerteenus ravimite kiireks kojutoomiseks.
Foto: Viking Security
“Apteegiteenuste kättesaadavus on Eestis väga hea ning apteekrid on inimeste jaoks usaldusväärseks ravimialaseks nõuandjaks. Apteegitoodete veelgi kättesaadavamaks muutmiseks arendasime koos turvaettevõtte Viking Securityga välja kiirkullerteenuse, millega ravimid, sealhulgas ka retseptiravimid ja tervisetooted jõuavad soovi korral kliendini vaid tunni aja jooksul,” sõnas Südameapteegi turundus- ja kliendikogemusjuht Enel Kolk.
DPD pakivedu oli süsinikuneutraalne kümme aastat, kuni eelmisel aastal lõpetati offsettimine. Kümnendi jooksul on palju katsetatud: osa tegevustest on luhtunud, osa aga viinud vastutustundliku ettevõtluse kuldmärgiseni.
ELEA juhatuse liikme Herkki Kitsingu sõnul teeb sõidukite kõnniteel peatumise keeld peamiselt transporditeenuseid (sh kuller- ja kolimisteenuste) pakkujate elu tulevikus pea võimatuks, mistõttu saadeti koos Eesti Autoomanike Liiduga riigijuhtidele järjekordne pöördumine. Probleem laieneb ka kerghaagistega kauba vedajatele.
CV.ee tööportaali andmeil asub aina rohkem naisi tööle traditsiooniliselt mehelikeks peetud ametikohtadele ja valdkondadesse nagu inseneeria, logistika, IT ja ehitus. Logistikaettevõtte DPD Eesti palgal töötab igapäevaselt 31 naiskullerit, kelle arv on viimastel aastatel tõusuteel.
Citadele pank hoiatab, et finantspetturid on juba mõnda aega aktiivselt kasutanud rakendust WhatsApp, kuid nüüd teevad selle kaudu ka üha rohkem kõnesid. Uusimatesse petuskeemidesse on petturid kaasanud ka kullereid.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.