Elektriauto laadijate tootja VOOL on välja töötanud lahenduse, millega liitudes saavad ettevõtjad ja kogukonnad teha avalikuks oma elektriautode laadijad ja selle kaudu lisatulu teenida.
- Hetkel on VOOLu lahenduse abil muudetud avalikuks ligi poolsada laadijat üle Eesti. Foto: Kuvatõmmis
Lahenduse kaudu saavad kohalikest inimestest elektrimüüjad, kes aitavad samal ajal laiendada laadimistaristut erinevates Eesti paikades. Lahendus toetab kogukondi ja loob ettevõtetele konkurentsieelise, sest inimestel on nüüd rohkem põhjusi nende äri külastada. Juba täna on VOOLu lahendusega avatud ligu poolsada laadimispunkti erinevates kohtades üle Eesti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubalogistika täisteenust pakkuv Via 3L astus juunis otsustava sammu viimase miili vedude elektrifitseerimise suunas. Võib lausa öelda, et julge sammu, sest esimese Eesti ettevõttena soetati endale Hiina päritolu suurkaubik Maxus eDeliver 9. Kas esimesed paar kuud igapäevast tööd kinnitavad ka vanasõna, et julge hundi rind on rasvane?
Eesti kütuseettevõtjad saavad peagi taotleda riigilt toetust elektriveokite laadimisparkide rajamiseks. Kliimaministeerium eraldab selleks 5 miljonit eurot.
Elektriautode akudes kasutatavaid süsinikmaterjale arendav Eesti ettevõtete UP Catalyst kaasas edukalt 2,36 miljonit eurot täiendavaid varajase faasi kapitali investeeringuid.
Rahvusvahelise energiaagentuuri IEA andmeil on nõudlus Euroopas raskemate kütuste järele kukkunud alla 2020. aasta taseme, mil pandeemia piiras inimeste liikumist.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.