Klaipėda sadama kaubalogistika pööras 9. augustil oma ajaloos uue lehekülje – nimelt saabus esimest korda nende sadamasse viljalastis jõepraam. Sellise ainulaadse viljaveolahenduse taga oli Linas Agro Lietuva, kes toimetas jõepraamiga Nemunas Lines kohale 900 tonni teravilja.
Linas Agro Lietuva valis esimesena riigis kohaliku teravilja ekspordiks jõetranspordi. See on hea näide siseveetranspordi elujõulisusest Leedu logistikasüsteemis, kirjutab Põllumajandus.ee.
Ukraina korruptsioonikuritegevusega tegelev varade taastamise ja halduse amet ARMA otsib operaatorit arestitud Vene laevale Emmakris III, mis on viibinud juba sõja algusest saadiks Odessa edelaosas asuvas Tšornomorski sadamas.
Pärast Venemaa täiemahulise sõja algust Ukrainas on Vene sadamatesse seilav Hansa Shipping purjetanud ka hüppelise müügitulu ja kasumi laineharjal, omanikele maksti mullu ettevõttest poolsada miljonit eurot omanikutulu.
Hiljuti lõunanaabrite juures oma meeskonda laiendanud logistikaidu MyDello kaasasutaja Magnus Lepasalu nendib, et kuigi pealtnäha on Balti riikide turud võrdlemisi sarnased, siis nõuavad need kõik siiski kohalikku ekspertiisi ja erinevat lähenemist.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.