• 05.05.23, 10:01

Mart Raamat: diisel-Passati omanik hakkab aastas maksma üle 250 euro rohkem

Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat nentis Kütuseturu Aastakonverentsil, et meie valitsuse ja Euroopa Liidu regulatsioonid tõstavad paratamatult lähiaastatel kütusehindasid. Näiteks keskmise diiselmootoriga Passati omanik hakkab maksma aastal 2027 senisest umbes 265 eurot rohkem.
Mart Raamat kolmapäeval toimunud kütuseturu aastakonverentsil.
  • Mart Raamat kolmapäeval toimunud kütuseturu aastakonverentsil. Foto: Raul Mee
Oma ettekandes keskendus Mart Raamat lähiaastate keerulistele valikutele kütuseturul, kus peamiseks küsimuseks saab see, kuidas tagada transpordi rohe-eesmärkide kõrval ka majanduse konkurentsivõime ja inimeste toimetulek.

Seotud lood

Uudised
  • 27.04.23, 12:41
Kas vesinik suudab transpordimaailma muuta?
Transpordisektor toodab suure osa tänastest süsinikuheidetest, mistõttu on jätkusuutlike lahenduste leidmine väga oluline. Muutustega ei saa enam oodata ning sobivaid lahendusi on vaja kohe. Kuigi väljakutse on suur, sobivad selle seljatamiseks õnneks suuremal või vähemal määral kõik alternatiivsed energiaallikad: HVO-diisel, biokütus, elekter ja vesinik.
Uudised
  • 25.04.23, 13:52
Ettevõtlusorganisatsioonid soovitavad riigil veondussektori tulevikku põhjalikumalt analüüsida
Autovedajate esindusorganisatsioonid ja kütusesektorit esindav Eesti Õliühing esitasid riigile omapoolsed ettepanekud kliimaeesmärkidega edasi minekuks ning loodavad, et ettevõtjate hääl saab riiklike seisukohtade koostamise juures kuuldavaks.
Arvamused
  • 20.04.23, 14:10
Remo Kirss: vigadest pole õpitud ja transpordisektor on taas sihikule võetud
„Hetkel näib, et tehtud vigadest ei ole õpitud ja tundub, et sihikule on taas võetud just logistika- ja transpordisektor,“ kirjutab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss logistikauudiste värskes arvamusliidrite küsitluses, mille fookuses oli uus koalitsioonileping.
Uudised
  • 23.03.23, 15:09
Kütusesektor manitseb: aktsiisidega ei mängita!
Kütusesektori esindusorganisatsioon Eesti Õliühing saatis koalitsiooniläbirääkimisi pidavatele parteidele omapoolse nägemuse kütuse- ja transpordipoliitika lähiaastate tulevikust. Sektor näeb ohuna võimalust, et läbirääkimistel tuleb lauale kütuseaktsiisi tõstmise plaan, mis Õliühingu hinnangul oleks strateegiliselt, majanduslikult ning kliima- ja sotsiaalpoliitiliselt rumal otsus.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 11:12
Nähtamatu ajaröövel, millele on aga lahendus
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele