DPD Eesti ning selle omanikfirma Geopost süsiniku jalajälje vähendamiseks seatud eesmärgid said esimese globaalse pakiveoettevõttena heakskiidu Teaduspõhiste Eesmärkide algatuselt (SBTi). 2040. aastaks planeeritakse vähendada CO2 teket kuni 90 protsenti.

- DPD Eesti personali- ja jätkusuutlikkuse juht Annika Oruaas.
- Foto: Jake Farra
„DPD Eesti kuulub Euroopa suurimasse pakiveovõrgustikku ning üle kogu maailma toimetasime 2022. aastal kohale 2,1 miljardit pakki. Maanteetransporti pakkuva ettevõttena oleme teadlikud enda mõjust keskkonnale, mistõttu tegeleme järjepidevalt CO2 koguse vähendamise ja neutraliseerimisega,“ sõnas DPD Eesti personali- ja jätkusuutlikkuse juht Annika Oruaas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Logistikaettevõte DPD plaanib 2025. aastaks toimetada kuues Eesti suuremas linnas pakid kohale vaid elektrikaubikutega. Ettevõte investeerib 200 000 eurot alajaama rajamiseks pidevalt kasvava energiavajadusega piirkonda, Jüri sorteerimiskeskusesse.
Millistes Eesti suuremates logistikaettevõtetes makstakse kõige enam palka? Vastuse annab Äripäeva Infopanga Logistikasektori värske raport, mille alusel osutus lõppenud aasta kõrgeima keskmise brutopalgaga logistikaettevõtteks CF&S Estonia. Kokku toome välja 30 sektori parimat palgamaksjat, kus keskmine töötajate arv on üle kümne.
Kullerteenuse hinnad kindlasti kasvavad käesoleval aastal ja see ei ole ajendatud vaid inflatsioonist, vaid ka äri jätkusuutlikkuse tagamiseks. Kes tänases turuolustikus püüavad vastuvoolu ujuda, seisavad silmitsi mitte lühiajaliste, vaid just pikaajaliste raskustega, kirjutab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
Tööotsinguportaal CV-Online Estonia viis läbi iga-aastase Top Tööandja uuringu, mis kogus rekordiliselt pea 13 000 vastust. Uuringu käigus oli kõikidel inimestel võimalik hääletada ettevõtte poolt, kus nad sooviksid enim töötada. Transpordi ja logistikasektoris võidutses juba kolmandat aastat järjest Lux Express, suurima tõusu tegi AS Tallinna Lennujaam.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.