• 20.02.23, 06:00

Eesti Raudtee neelab aina rohkem raha, juurde on vaja 30 miljonit eurot

Eesti raudteetaristut haldav aktsiaselts Eesti Raudtee jäi eelmisel aastal nii suurde kahjumisse, et pidi paluma valitsuselt mitu miljonit eurot lisaraha. Valitsus nõustus.
Eesti Raudtee neelab aina rohkem raha, juurde on vaja 30 miljonit eurot
  • Foto: Liis Treimann
Küll aga ei ole probleem ühekordne, vaid arvutused näitavad, et riigifirma vajab planeeritust rohkem lisaraha veel mitu aastat.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.23, 12:01
Läti Raudtee vassib oma Eesti esimese kundega
Toomsalu: väide USA ettevõttest ei vasta tõele
"Läti Raudtee esimene klient Eestis on USA ettevõte, kelle kaubaks on toiduõli," kinnitas Läti Raudtee esindaja sealsele rahvusringhäälingule. Operaili juhatuse esimees Raul Toomsalu kinnitas, et tegelikkuses ei ole tegu mingi USA firmaga, vaid Vene restoraniärimehe osalusega Eesti ettevõttega.
Uudised
  • 25.01.23, 10:56
Ossinovski ostis Operaililt sadu vaguneid
Operail müüs ära 22,1 miljoni euroga 807 rendivagunit. Oleg Ossinovski firma Skinest Rail ostis pea 400 vagunit ning Kasahstani firma ülejäänud.
Uudised
  • 11.01.23, 12:42
Venemaaga kaubavedu jätkub: Operaili asemel alustas vedusid Läti riigifirma
Riigifirma Operaili Venemaa veod võtab vaikselt üle Läti riiklik vedaja LDz, oma veod taaselustas Sillamäe Sadam ja vedusid Venemaale plaanib ka eestlaste GoRail. Operaili ärid võeti üle sisuliselt kümne päevaga.
Uudised
  • 27.12.22, 10:24
Läti Venemaa kaubavahetusele kätt ette ei pane: kehtestame sanktsioonid, kui seda teeb kogu Euroopa
Operail pidi Eesti riigi nõudmisel lõpetama igasuguse kaubaveo Venemaaga, mistõttu plaanivad mitmed ettevõtted viia Eesti äri üle naaberriiki. Läti oma riiklikule vedajale nii karme ettekirjutusi kehtestada ei plaani.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele