Euroopa Liidu Nõukogu, Euroopa Parlament ja Euroopa Komisjon jõudsid kokkuleppele 2030. aasta kliimaeesmärkide suurendamises. Kokkulepped puudutavad ka transporti ning Eesti siht kasvas selles sektoris hoobilt ligi kaks korda.

- Eesti siht heidet vähendada kasvab pea kaks korda.
- Foto: Pixabay
Läinud teisipäeval lepiti kolmepoolsetel läbirääkimistel kokku jõupingutuste jagamise sektori uued kliimaeesmärgid. Sellesse sektorisse kuuluvad heitkogustega kauplemise süsteemist välja jäävad valdkonnad, ehk transport, põllumajandus, väikesemahuline energiatootmine, tööstuslikud protsessid ja jäätmed.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Autotootjate lobitöö on viinud selleni, et Euroopa Komisjon ei nõua oma tulevase Euro 7 mootoristandardiga nii kardinaalseid muudatusi kui esialgu plaaniti, kuid tootjate hinnangul poleks sellist standardit praegusel hetkel üldse vaja. Keskkonnakaitsjad on aga pahased, et reegleid leevendatakse. Milline saab olema lõplik tõde, selgub juba 9. novembril.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.