Autor: Tõnu Tramm • 28. oktoober 2022

Tarbesõidukite müük veebruar 2022: Toyota rühib eest

Veebruari uute tarbesõidukite müügis tegi markide lõikes suurima skoori Toyota, müües ühtekokku 94 tarbeautot ning kindlustades ka kahe kuu kokkuvõttes kindla turuliidri tiitli.
Toyota kindlustas täna pikap Hiluxile kahe kuu kokkuvõttes liidrikoha.
Foto: Toyota

Veebruari uute tarbesõidukite müük oli kahe viimase aastaga võrreldes üsna keskmine: 390 sõidukit, mida oli 15 võrra vähem kui eelmisel aastal ja 23 võrra rohkem tunamullusest. Teistest eredamalt paistis silma Toyota, mis oli 94 autoga taas müüduim tarbesõidukimark ning mis 165 sõidukiga kindlustas kindla turuliidri staatuse ka kahe kuu kokkuvõttes. Teisel kohal olevat Renault`d edestab Toyota juba ligi poolesaja autoga, kolmandal kohal olevast Peugeot`d 55 sõidukiga. Need kolm marki on ka ainsad, kes on kahe kuuga müünud üle saja sõiduki.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077