Veebruari uute tarbesõidukite müügis tegi markide lõikes suurima skoori Toyota, müües ühtekokku 94 tarbeautot ning kindlustades ka kahe kuu kokkuvõttes kindla turuliidri tiitli.

- Toyota kindlustas täna pikap Hiluxile kahe kuu kokkuvõttes liidrikoha.
- Foto: Toyota
Veebruari uute tarbesõidukite müük oli kahe viimase aastaga võrreldes üsna keskmine: 390 sõidukit, mida oli 15 võrra vähem kui eelmisel aastal ja 23 võrra rohkem tunamullusest. Teistest eredamalt paistis silma Toyota, mis oli 94 autoga taas müüduim tarbesõidukimark ning mis 165 sõidukiga kindlustas kindla turuliidri staatuse ka kahe kuu kokkuvõttes. Teisel kohal olevat Renault`d edestab Toyota juba ligi poolesaja autoga, kolmandal kohal olevast Peugeot`d 55 sõidukiga. Need kolm marki on ka ainsad, kes on kahe kuuga müünud üle saja sõiduki.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suvi on aeg, mil paljudel ettevõtetel on kõrghooaeg – klientide huvi kasvab, hooajalised tooted ja teenused on populaarsed ning laienemisplaanid saavad hoogu juurde.