Autor: Transport ja Logistika • 8. juuli 2022

Valmimisel on raudteeparvlaev Eesti-Soome liikluseks

Fennoraili tellimusel hakkas Deltamarin projekteerima vagunite, haagiste ja veoautode vedamiseks mõeldud laeva läbilaskevõimega 2500 rajameetrit, sh 1000 raudteelastile rööpmelaiusega 1520 mm.
Uue aluse visuaalne kontseptsioon.
Foto: Fennotrail

Plaanid räägivad Eesti ja Soome TEN-T raudteevõrkude ühendamisest, mille Eesti-poolseks vastuvõtusadamaks on Paldiski. Väljaande Sjöfartstidningen teatel pakub Eurocarrier esialgu kaks edasi-tagasi reisi päevas. Uus alus võiks liinile tulla 2025. aastal.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077