Valmimisel on raudteeparvlaev Eesti-Soome liikluseks
Fennoraili tellimusel hakkas Deltamarin projekteerima vagunite, haagiste ja veoautode vedamiseks mõeldud laeva läbilaskevõimega 2500 rajameetrit, sh 1000 raudteelastile rööpmelaiusega 1520 mm.
Uue aluse visuaalne kontseptsioon.
Foto: Fennotrail
Plaanid räägivad Eesti ja Soome TEN-T raudteevõrkude ühendamisest, mille Eesti-poolseks vastuvõtusadamaks on Paldiski. Väljaande Sjöfartstidningen teatel pakub Eurocarrier esialgu kaks edasi-tagasi reisi päevas. Uus alus võiks liinile tulla 2025. aastal.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.